Ügyfélszerzés és bevételnövelés a weboldal segítségével

A weboldal mára egyik meghatározó eleme lehet egy sikeres vállalkozásnak, mivel egyre többen használják már az internetet üzleti és tájékoztató céllal is.

responsiveEgy jól felépített és tudatosan megszerkesztett weboldal már nem csak egy szórólap, vagy névjegykártya a világhálón, hanem egy értékesítési rendszer is.

Hiszen a nap 24 órájában folyamatos elérhető, ezáltal bármely napszakban képes megrendeléseket, megbízásokat, úgy mond akár bevételt termelni.

Egyszeri befektetéssel, hosszú időn át tudja reklámozni termékeit, szolgáltatásait, stb. az Internet segítségével. 

Viszont a legapróbb részleteken is sok múlhat ahogy az is, hogy egy ügyfél végül bennünket választ-e, vagy továbbáll.

Azt aligha kell hosszasan ecsetelni, hogy egy esztétikus dizájn milyen fontos, ahogy a tartalom minősége és mennyisége is.

weboldal készítés

Ahhoz, hogy a látogatóból vásárló is váljon és konverziót érhessünk el,  a weboldalt tudatosan kell megszerkeszteni. Ez utóbbi bizony nem egyszerű feladat.

Nem csak esztétikusnak, hanem valóban megnyerőnek is kell lennie – pszichológiai értelemben véve is. Hiszen tudnunk kell hatni az oldalunkra érkezőre.

Ismernünk kell a piaci viszonyokat, mit keresnek a felhasználók, a mi tevékenységünk hogyan illeszthető bele ebbe a keresési feltételbe? És akkor tervezni kell a konkurenciával is, hiszen Ő is bevételt szeretne és piaci részesedést.

Hogyan fogják megtalálni az oldalunkat, termékeinket, szolgáltatásainkat?

Az általunk készített weboldalak mind kereső és felhasználóbarát elven, a piaci igények és körülmények figyelembevételével, pontos felmérés alapján készülnek.

Ez a garancia arra, hogy weboldala megfelelő pozícióba kerüljön a keresők találati listájában így célközönsége rátaláljon a weboldalára továbbá, hogy a számára keresett tartalmat, terméket, szolgáltatást is elérhesse.

Milyen is a jó weboldal?

grafikaRégebben az öltözéket nézték meg először, ma már a weboldaladdal kezdik.  A weben igényesen megjelenni ugyanolyan elvárás, mint az életben.

Ezért a webdesignak összhangban kell lennie a tevékenységgel, vagy a cég/üzlet, stb. megjelenésével, annak színvilágával. Fontos, hogy megnyerő legyen és bizalmat keltsen a felhasználóban.

Sugallja első ránézésre, hogy a szakma egyik legjobbja az adott oldal tulajdonosa. A tartalom, a megjelenés megfelelő összhangban van egymással, vezeti a látogatót és könnyen érthető nyelvezetet használ.

Nem egy esetben hangzik el: ha már fizetek érte, olyan legyen, amilyet “ÉN” szeretnék… Lássuk be, ez nem feltétlen a siker forrása. Hiszen minden mindennel összefügg. A Webergonómia pontosan ezért alakult ki.

A webergonómia nem más, mint a felhasználói kényelem, amely az internetes oldalak használhatóságával, felhasználók szokásainak vizsgálatával foglalkozik.

A legfőbb célja, a látogatók elégedettségének-, a weboldal hatékonyságának növelése, valamint a honlapok könnyebb kezelhetősége. A webergonómia azt vizsgálja, hogy mennyire használható egy honlap, mennyire könnyen lehet megtalálni az adott honlapon belül azt, amit a felhasználó keres. Éppen ezért ez is egy komoly szakterület, ami folyamatosan változik a felhasználói szokások, a célközönség, a földrajzi sajátosságok tükrében. Ezért szükséges figyelembe venni a tervezéskor azt is, hogy milyen témával fog foglalkozni a weboldal, mit szeretnénk bemutatni, hol és kinek?

Az igényes weboldalak fontos tulajdonságai:

  • paleo_weboldal

    www.paleolitcentrum.hu

    Az igazán hatékony weboldal arról ismerhető fel, hogy egy pillanat alatt megragadja a felhasználó figyelmét.

  • Amennyire az lehetséges minden weboldalnak magától értetődőnek, nyilvánvalónak és egyértelműen használhatónak kellene lennie.
  • A felhasználónak minden különösebb fejtörés nélkül meg kell értenie, mi mire való.
  • Hozzáértést, profizmust sugall az oldal tulajdonosáról, akiben megbízhatunk.
  • Jó pozícióban van a Google találati listán (1-20 pozíció) a legfontosabb kulcsszavakra, amelyek leginkább jellemzőek az oldalra.
  • Nincsen tele feleslegesen úszkáló, izgő-mozgó animációkkal, lengedező lobogókkal, csillogó, pergő-forgó képekkel, zavaró zenékkel, stb.
  • Lényegre törő, jól rendezett tartalmak, szöveg blokkok.
  • Rendszeresen frissített az oldal: képgaléria, referencia, cikkek, bejegyzések, ismertetők, a letölthető dokumentumok aktualizálva vannak, stb.

Ezért is javasolt mindenkinek, aki internetes jelenlétet tervez,  hogy valódi szakértőhöz forduljon!

Ha már van meglévő weboldalad, az megfelel ezen követelményeknek?

Ha szeretnél naprakész információt kapni, vagy átvizsgáltatnád oldalad, esetleg a meglévő weboldal nem hozza az elvárt eredményeket, nincsen a keresőkben a megfelelő pozícióban, nem lehet a tartalmakat módosítani, szerkeszteni külső segítség nélkül? Szánj ránk egy kis időt és beszéljük meg mit tehetünk annak érdekében, hogy lépésről lépésre elérd a kívánt eredményeket.

Kattints a linkre és kérd díjmentes ajánlatunkat!

Több mint 10 éves szakmai múlttal rendelkezünk, szinte együtt fejlődtünk a magyarországi internet világával. Így folyamatosan szereztünk tapasztalatokat és megannyi tippet-trükköt gyűjtöttünk össze,  amelyeket minden honlap készítésekor beletesszük a munkáinkba a siker érdekében.

 Amiben segíteni tudunk:

  • Weboldal (honlap) készítés (tervezés, webdesign készítése, logo tervezés és készítés, webprogramozás)
  • Keresőoptimalizálás, SEO és elemzés
  • Keresőkbe történő regisztrálás, linképítés
  • Látogatottság és konverzió növelés
  • Folyamatos technikai támogatás, support
  • Online marketing, közösségi média és hirdetések
  • Adwords kampányok, Egyéb display hálózatokban történő hirdetések
  • Domain regsiztráció
  • Tárhely szolgáltatás
  • Arculat és logo tervezés, teljes profi céges arculat megvalósítása, nyomdai előkészítéssel

 

Hogyan készítünk Weboldalt?

lepesrol_lepesre

Weboldal készítés lépésről, lépésre…

1. Megismerni és megérteni:

A weboldal készítés egyik fontos kezdőlépése, hogy a jó honlap számos stratégiai elemzés következtében épül fel és nyerheti el végleges formáját.

A megfelelő  hatékonyság eléréséhez ismerni kell a vállalkozás fő üzleti erővonalait, a lehető legpontosabban leírni célcsoportját, a földrajzi lokalizációt becélozni, majd megbeszélni a formai és vizuális világ fontosabb részeit, ami miatt a felhasználók számára vonzóak lehetünk. Itt

2. Elmagyarázzuk

Ismertetjük az internetes jelenlét legfőbb sajátosságait a mindenkori elvárások tükrében. Rámutatunk azokra a lehetőségekre, megoldásokra, amelyekkel új vevőket, ügyfeleket szerezhetünk az internet segítségével. Mert mindig lehet!

Elmondjuk, mire kell ügyelni, ha sikeresek szeretnénk lenni. De a siker titka itt is igaz: sikeres webes jelenlét bizony sok munkát igényel a vállalkozótól is.

Olyan érthető kommunikációra törekszünk, ahol a legtöbb szakmai “kódot” érthető formában adjuk át. Így már minden résztvevőn segítettünk picit.

3. Tervezünk

Készítünk egy drótváz tervet a honlap felépítéséhez, a keresőoptimalizálás és a mobil optimalizálás szem előtt tartásával. (Mára már fontos szempont lett, hogy a weboldal  jó helyen jelenjen meg a Google-ban és szépen nézzen ki még okostelefonon, táblagépen is.)

Igény szerint:

  • logóterv: céglogót tervezünk a honlaphoz. Kiválasztjuk és megtervezzük a cég / vállalkozás termékéhez, szolgáltatásához, célcsoportjához leginkább illő stílus jegyeket.
  • drótváz (wireframe): felvázoljuk a honlap elrendezését, fontosabb elemeit.
  • arculati elemek (moodboard): fő fotókat, arculati elemeket, stb. választunk vagy készítünk, színtervet adunk és elkészítjük a főbb design elemeket, amelyek a drótvázra ráépülve később honlappá állnak össze.
  • konkurencia elemzés: megnézzük a legfőbb konkurensek sajátosságait, miben jók és ötletelünk, hogy azokat miként tudjuk szintén előnyünkre fordítani.

4. Programozás

A tervezési fázis után az elfogadott logó, drótváz és arculati elemek alapján megtervezzük, leprogramozzuk a honlapot (fejlesztés).

Itt kerül kialakításra a weboldal minden funkcionális része, űrlapok, regisztrációs lapok, facebook összekötés, Youtube összekötés, stb.

Az oldal egy aldomain alatt lesz elérhető (Pl: www.tedomained.webromedia.hu vagy tedomained.design2code.hu), míg a fejlesztés tart. Ilyenkor csak a beavatottak tudnak az oldal elérhetőségéről, a keresőrobotok még nem látják.

5. Tesztelés

Élesítés előtt létfontosságú lehet, hogy minden hiba, hiányosság, működésbeli funkció javításra, vagy módosításra kerüljön. Sajnos sokszor nem veszik komolyan ennek fontosságát. Pedig minden fejlesztésben, főleg ahol több munkatárs dolgozik együtt, könnyen maradhatnak ilyen hiányosságok. Ezért célszerű alaposan átnézni minden egyes oldalt, űrlapot letesztelni, hogy az értesítések, üzenetek megfelelő e-mail címre érkeznek-e meg? A formázások is megfelelőek? Webshop esetén a vásárlási folyamat is mindenben megfelel a kívánalmaknak.

Teszteléskor az észlelt hibákat listába gyűjtve, a hiba helyét megmutató linkkel együtt kérjük e-mailben elküldeni. Így minden észrevétel nyomon követhető, visszaellenőrizhető. (Pl: teoldalad.hu/webaruhaz/kategoria/termekneve).

6. Élesítés

Az elkészült oldal a végleges domain névre kerül, publikussá tesszük (pl: www.tedomained.hu), majd elkezdődhet az oldal bevezetése.  A Google robot és más kereső robot számára elérhetővé és átjárhatóvá tesszük az oldalt, hogy minél előbb tudomást szerezzen az oldalról és indexelje.

Követjük, hogyan alakulnak a helyezései, a látogatottsága. Igény szerint javaslatot teszünk a további lépésekről.

Javaslatot teszünk a fejlesztésre, sőt, marketing stratégiájának alakítására.

Továbbiakban is elérhetőek maradunk, ha bármilyen gond adódik vagy nem úgy sikerül a honlap adminisztrálása, ahogy gondolta.

 

Ha szeretnéd, hogy segítsünk terveid megvalósításában, kattints a linkre és kérd díjmentes ajánlatunkat!